Even wat statistieken tussendoor



Ik ben nou eenmaal een marketeer en een data-nerd, dus ik vind de statistieken van mijn blog maar wat interessant. Waar mijn eerste blogbericht zo’n 200 keer werd bekeken, worden inmiddels mijn berichten zo’n 800 keer bekeken. In totaal zit ik op zo'n 4500 pageviews per maand. Ik word inmiddels, naast via Facebook, ook op Google gevonden en zelfs mijn orthodontist heeft al naar mijn blog verwezen. Super leuk! Ik weet dat de meeste mensen die via Facebook op mijn blog terecht komen vooral bekenden zijn, maar ik ben eigenlijk ook wel erg benieuwd hoeveel mensen deze blog lezen die ook een kaakoperatie moeten ondergaan en of ze er wat aan hebben. Schroom je dus vooral niet om een berichtje achter te laten!

1 opmerking:

  1. Ik werd ongeveer twee weken gebeld om de datum voor mijn operatie in te plannen. Dit was geen nieuw nieuws, ik was al voor een intakegesprek naar het ziekenhuis geweest en weet al sinds mijn tiende ofzo dat ik een operatie nodig had. Ik heb precies het tegenovergestelde van wat jij had, mijn onderkaak staat veel verder naar voten dan mijn bovenkaak. De datum van mijn operatie is nu 9 maart wat over 1 maand al is. Ik had te horen gekregen dat de datum tussen april en juli zou vallen, dus dit is veel sneller dan verwacht. Mijn moeder wilde wat meer informatie (ik ben 18 en woon nog thuis) en is bij het googlen op deze blog gestuit. Ik ben hem nu helemaal aan het doorlezen, erg fijn dat ik nu een realistisch beeld heb van hoe mijn herstel er ongeveer uit zal zien. Ik heb aan de universiteit laten weten dat ik er ongeveer 3 weken uit zal liggen, maar dat zal wel meer worden. Ook qua eten is het fijn te weten dat het toch wel langer duurt om weer normaler te kunnen eten, dus ik ga ook even wat van mijn favoriete eten eten de komende weken. Ik ben gelukkig wel gewend aan wat pijn aan mijn kaken, ik heb ongeveer 6 jaar een beugel gehad en er zijn 4 kiezen gegrokken voor deze operatie, waaronder twed verstandskiezen, waarvoor ik steeds veel minder pijnstillers nodig had dan verwacht (4 zakjes ibuprofen voor de 3 keer dat er kiezen getrokken werden). Deze blog inspireert me wel om ook dingen bij te gaan houden. Bedankt iig!

    BeantwoordenVerwijderen